Strani

torek, 25. marec 2008

Angina


Ker ni bilo dovolj, da je Larisa bolna, sem morala še jaz nekaj fasat. Takšno angino prebolevam, kot je še nisem. Pa sem prebolela več kot sto angin in zaradi ene bila dva tedna v bolnici. Tale je bila pa kraljevska. Vročina vsaj 40 stopinj, naprej si je nisem več merila. Dva lekadola naenkrat sta pa držala kakšni dve ali tri urici. Da o bolečinah sploh ne govorim. Ta hudi analgetiki sploh niso prijel. Sem pojedla vse tablete, ki so mi ostale od šivov in vsaj štiri noči od bolečin nisem zatisnila očesa. Sumamed seveda ni prijel, predvsem zato ker tiste uboge tri tabletke res niso mogle nič narest. Ko sem šla še enkrat k zdravniku ker je po Sumamedu bilo le še slabše, se je zdravnica samo čudila in vzdihovala, ter ugotovila da imam začetek abscesa. Dala mi je druge antibiotike - Klimicin 16 kapsul in zabičala, da bom morala pod nož, če ne bodo prijele. Grlo imam seveda v eni sami rdeči rani, mandlje pa čisto gnojne in obložene. Ampak je bolje, boli končno ne več. Spim. Pojem te antibiotike do konca in sem OK.
Še vsa sreča, da sem se spet izvlekla.
Se je pa moja mama izkazala in tako lepo skrbela za Lariso, ker jaz res nisem bila sposobna drugega kot ležat. In neznansko me je bilo strah, da bi se Larisa kaj nalezla od mene. Ko sem jo previjala sem imela masko, ampak kaj ko mi jo je ves čas vlekla dol. In moj dragi je bil tako zlat. Je prišel malo prej iz službe in lepo sam poskrbel za Lariso.
Larisa je pa še vedno rahlo prehlajena. Mislim, da je problem v tem, ker se vso noč odkriva, pri nas se pa ponoči precej ohladi, na okoli 16 stopinj. Saj jo imam v spalni vreči in ponoči jo ničkolikokrat pokrijeva. Zjutraj se vseeno zbudi s čisto mrzlimi rokicami. Zadnji čas, da zmontiramo en termostat.
Kljub vsemu je neznansko živahna. Ubogega Filipa lovi po stanovanju in ga vleče za dlako, da je čisto prestrašen.

Takšno predstavo naredi naša udrenka, če pride kdo na obisk. Če bo tako stepala jajca, potem vemo kakšna bo kuhinja. :)

1 komentar:

MADeYa pravi ...

Ejejej, upam, da si se že pozdravila!
Larisa pa dobro zabava goste!:) Kaka lušna babika je! Maj jo je gledal z odprtimi usti:)

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček