Strani

petek, 7. marec 2008

Na trnih

Uh, sem živčna. V ponedeljek sem oddala seminarsko nalogo pri predmetu Projekt organizacije razvoja kadrov. Še zadnji izpit, ki mi je ostal pred diplomo. Pa me je kar groza, kakšno kozlarijo sem verjetno oddala. Po letu in pol neštudija nimam več občutka kaj je dobro in kaj ne. Sem malo iz forme. Neglede na to sem se kar ves teden mučila. Ob Larisi, če si predstavljate. Zdaj pa čakam, zelo nestrpno, kakšen glas od profesorice. Medtem sem se pa že zmenila z mentorjem za diplomo, da se dobiva in dogovoriva za temo. Žiiiivčna. Pojma nimam kako bom to izpeljala. Sem pa trmasta, hočem z glavo skozi zid, vsaj tak občutek imam. Kakorkoli, do junija želim vsaj v grobem zaključiti s pisanjem diplome.
No, zdaj sem pa nerdila sr nje. Pozabila ob vsem kar se je dogajalo popoldan poklicati mentorja. Jaaaoooo, me bo nekam poslal.

Ni komentarjev:

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček