Strani

petek, 7. marec 2008

Vrtec?

Bi jo radi dali junija v vrtec. Sem zato že oktobra klicarila v vrtec, da se pozanimam kako in kaj s tem. In decembra sva bila oba z mojim dragim tam in se o vsem še natančno pogovorila z ravnateljico vrtca in izpolnila vpisni list. No, prejšnji teden, dobimo pošto, da ni prostora za najino pužo. Ne junija in verjetno tudi septembra ne, ko je redni vpis. Kličem v vrtec, kaj je zdaj to. In dobim odgovor, da so pač drugi bolj potrebni vrtca, kot jaz in da je polno, polno in ne vedo kdaj bomo prišli na vrsto. Sem žensko vprašala v kater vrtec naj jo še vpišem in dobim odgovor, da so vsi že prepolni in ne bom nikjer dobila prostora. "In kaj naj zdaj?" jo vprašam že napol v solzah? "Kaj naj rečem šefu, ko se bom morala vrniti na delo? Da imajo prednost nezaposleni, bom raje tako rekla, nezaposleni, ki ne iščejo zaposlitve. V privat vrtec se mi jo ne splača dajat, ker imam premajhno plačo. Kaj naj zdaj zaradi tega ker sem se odločila za otroka postanem socialni problem?" Na to mi je nerpizadeto odgovorila, da naj pritisnem na občino. Pač, ona nima nobenega problema. Iz občine pa sem dobila odgovor, da je v vrtcih dovolj prostora in da oni vse dovolj hitro usklajujejo dodatne skupine z vrtci.
No, pa še danes sem poslušala BEDARIJE, KI JIH KVASIJO PO TV, da kaj vse je vlada storila za povečanje natalitete.
Na bruhanje mi gre in najraje bi kričala.

4 komentarji:

Freycha pravi ...

joj, mene tudi že kar stisne, ko pomislim, kam dati Dito čez poletje. V najslabšem primeru se bova mogla s Petrom menjavati in tiste dni, ko on ne bo mogel, bom pač jaz dopust koristila... mislim, groza!!

Svante pravi ...

Tole z vrtci je resnično en križ. Pri nas je vpis le marca in kot ponavadi, če vložiš vlogo za sprejem pred tem terminom, je standarden odgovor, da imajo prepolno. Poletje pa je itak en velik vprašaj, saj imajo zaprto za naše male škrate. Varušk ni, zasebnih vrtcov tudi ne. Kam potem z otrokom? Moja varianta je, da bom verjetno ostala do nadaljnega doma, preprosto zaradi varstva. Upam, da se za vaju s sončico srečno reši.

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Men gre še bolj na bruhanje. Po izobrazbi sem dipl. vzgojiteljica predšolskih otrok.Bila zaposlena dve leti. Julija sem rodila, avgusta mi je potekla pogodba in za darilo sem v roke dobila namesto voščilnice delovno knjigo. Vrtci so pOOOlni, mi pa na zavodu. Bedaki. Jamrajo, da je veliko brezposelnih, ne naredijo pa nič. Jim je tolk težko razširiti vrtce. Otročki bi hodili v vrtec in mi bi se zaposlili. Joooj. Hvala bogu sama nimam skrbi zaradi varstva, ker je moja mami doma in bo letos pazila Evo. Sama pa upa, da septembra začnem z delom v vrtcu, kjer sem bila.

tejči pravi ...

Klavdija, upam tudi jaz, da se vrneš na delo. Zate in za vse tiste otročke, ki bi brez tebe ostali tudi brez vrtca.

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček