Strani

četrtek, 13. marec 2008

Krema za ritko

Niso vse kreme za ritko enake in tudi dobre. Nisem si predstvaljala, da se ob dojenčku ukvarjaš tudi s to tematiko. Ampak pride. Vneta ritka namreč, Kljub pogostemu previjanju. Ko je Larisa začela jesti gosti hrano, sem ugotovila, da se ji po jabolki vname ritka. In potem sem potrebovala ves teden, da se je rdečica popravila. Sem pa našla super kremo, ki je zlata vredna. In če že kljub vsem varnostnim ukrepom pride do tega, da je ritka rahlo rdeča, jo ta krema v nekaj uricah pomiri in rdečica izgine. To je Sudocrem. Če bo katera iskala jo imajo v Sanolabor-jevih trgovinah. Jaz sem jo namreč iskala po lekarnah in je nimajo, tam sem jo pa končno našla. Jo zelo priporočam, ker sem z njo brez skrbi.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

a je nisi dobila v paketu v porodnišnici??...meni je tudi zakon...takoj odpravi probleme

Svante pravi ...

Pri nas smo imeli ritko vneto le enkrat, kot zakleto pred prvim rokom operacije in to jo je mali dobil v petih minutah med pregledom, ker je alergičen na periteksovo perilo oziroma plenice. Od takrat dalje smo pri nas na bepanten mazilu. Drugega od tedaj nismo več testirali, pa tudi vnete rite nismo imeli več. Je pa res 100 krem, 100 dojenčkov in vsak odreagira drugače. Super, da sta našli takšno, ki vama ustreza.

Vesna pravi ...

Pri nas pa se je izkazalo, da daljše mazanje s kremico ne prinaša rezultata. Tako da jih menjujemo po potrebi. Najraje imam Bepanthen in Bebival, za krize Sudocrem, pa potem Nivejina in Bubchenova.
največ pa so v uporabi prve tri. In ja, odkar jemo gosto hrano, je rdečina pogosta. pa sem že testirala po kateri hrani bi bila, pa ni nekega pravila.
Previjamo se pa pogosteje kot novorojenčki. Po novem spet kaka 6x na dan, in pokakn pa res ne sme biti niti 5 minut, ker potem je pa vnetje zagotovljeno.

Mojca pravi ...

Julija sicer nima problema z vneto ritko, samo občasno se ji malo vname. Mi je pa to kremo (ja, mi smo jo dobili v paketu v P) priporočala že patronažna in res je super!

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Se pridružujem pohvalam kreme Sudocrem. Testerček sem dobila v paketu in ga uporabila, ko je bila rita rdeča. Po nekaj nanosih je rdečica izginila. Kreme počasi zmanjkuje in sem ti hvaležna, da si mi povedala, da jo prodajajo v Sanolaborju.

Unknown pravi ...

Seveda sem jo jaz tudi dobila v paketu, pa kaj ko je tako mala doza. Bepanten tudi koristimo in Bubchen. Previjam pa najmanj 7x na dan, ker se mi že pokaka 3-5x na dan in takrat moram takoj v akcijo. Hvala bogu, da pokaže kdaj kaka in ji ni treba bit nikoli pokakana. Problem je le če kam gremo in vsak trenutek tudi ne moreš previt.

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček