Strani

četrtek, 13. marec 2008

Frizurca

Tokrat ne moja ampak Larisina. Sem končno zbrala pogum, ker me je ojunačila Ulina super nova frizurca. Sem ugotovila, da je po parni inhalaciji vsa mevžasta in hitro izkoristila trenutek, ter ji odrezala nekaj sprednjih pramenčkov, tistih, ki so ji najbolj silili v oči.
Takole je zgledala še v torek. S špangico in vsa smrkava.


Takole pa včeraj zjutraj okoli pol devete. Ker zjutraj vstaja največkrat že pred šesto in najkasneje ob pol sedmih je potem že pred deveto vsa zaspana. In včeraj je prvič zadremala kar v stajici. Sem se je potem usmilila in jo položila spančkat. Tako rada jo gledam ko spi, ker se mi takrat zdi čisto drugačna, kot angelček.



No, nova frizurca zgleda pa takole. Mi ne bo treba več špange popravljat in skrbet kdaj jo bo pojedla.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Vesna pravi ...

Super si opravila. Še zmeraj je prava lepotička.

Mojca pravi ...

Ej, pa ve ste vse rojene frizerke!!! Bravo! super frizurica. Joj, kako je mala sladka!

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček