Strani

sreda, 2. april 2008

9 mesecev





Najprej nekaj čisto svežih, še današnjih fotk.
Kako čas beži. Še malo, pa grem nazaj delat. Zadnja dva meseca bosta pa verjetno kar odvršala mimo.
Danes sva imele pregled pri pediatru. Bolje rečeno Larisa. Ne vem ali naša tehtnica ni v redu, ali pa se Larisa v enem mesecu ni nič zredila, ne zrasla. Mere so namreč naslednje:
teža: 8520 g
velikost: 73 cm
obseg glavice: 42,5 cm.
To so seveda uradne mere. Verjetno jaz ne znam tehtat ne merit. Glede na to kako malo je in večinoma vse izpljune zadnji mesec, pa me je kar malo strah, da se res ni nič zredila. Pediatrinja sicer pravi, da ni straha in naj imam potrpljenje. Upam, da ima prav. Bom pa bolj pomirjena, ko pridejo izvidi krvi. Larisa ob jemanju krvi iz prstka ni niti trznila, samo čudila se je kaj teta dela. Njen motorični razvoj je baje super. P. je rekla, da nima nobenega dela z njo in da je vse super. Kocke je takoj zagrabila z obema rokama, rozino je tudi v trenutku prijela s palcem in kazalcem, le k ropotuljici se ni hotela takoj splazit. Pa to samo zato, ker je bila enaka ropotuljica kot jo ima doma in ji ni bila zanimiva. Sem pa pokazala, kakšne kolenčke ima od plazenja - čisto sive - in je p. bilo takoj vse jasno. Naročili so naju k zobarju, nekje v začetku maja. In naročila mi je tudi, naj Lariso znova naročim na ponovni test v alergološko ambulanto, da mi izdajo nov izvid in Pregomin na recept, če bo še potreben, kar po vsej verjetnosti bo.

Larisa je pravkar zaspala ob Bobu Marleyu. Očitno ji je zelo všeč. Ko sem zavrtela Three little birds, se je stisnila k meni in takoj zaspala. Toliko o reggae-ju.
Sončica moja, zlata si! Le tako naprej.

5 komentarjev:

Freycha pravi ...

še tu čestitke Larisi!!

Češnca pravi ...

Čestitke! Pa kakšna nežna pikica je Larisa.

Mojca pravi ...

Čestitke še tukaj! Kar ne morem se nagledati tvoje lepotičke! :)

Vesna pravi ...

Res lepa pupa. Zgleda čist zdravo.

Anonimni pravi ...

Malce pozno ampak iskreno - čestitke Larisi!

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček