Strani

ponedeljek, 25. februar 2008

Larisa je živahno dete

Včeraj smo bili namesto na sprehodu na čveku. In sem spoznala skoraj 6 mesečno Nežo. Ta otrok je bil tako priden, da si niti predstavljati ne morem, da je to možno. Sploh nisem mogla verjet. Dve uri ni dala glasu od sebe. Lepo je sedela v vozičku ali mamici v naročju, popolnoma zadovoljna. Larisa pa ves čas nekaj. Kar naprej se pritožuje, tudi ko je na rokah je zelo nemirna. Pri miru že od nekdaj ne more biti niti minuto. In tako je tudi včeraj tečnarila, hopsala, hotela piti, ni hotela piti, poslušala pogovor in potem kar naenkrat ni bil več zanimiv, hotela je nekam, pa sama itak ne more. Saj se ne pritožujem več, sem je že navajena. Nisem pa mogla verjeti, da obstajajo tudi tako mirni in zadovoljni dojenčki. Kaj hudiča delam jaz narobe, da doma niti posode ne morem za pet minut umit, ne da bi poslušala dretje?

4 komentarji:

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Naj te potolažim, da sem tudi jaz mamica zelo živahni deklici Evi. Že v trebuhu se je ves čas nekaj dogajalo. Miga, miga in miga. Je pa res, da se pa lahko z eno prazno škatlico zamoti za 10 minut in tiho sedi in se ukvarja z njo. Ko še ni sedela sem jo skoraj ves čas nosila (ne samo jaz, tud moja boljša polovica). Težko pa kaj večjega v stanovanju naredim z njo. Tudi spi ne veliko (že od rojstva). Ko zaspi, se točno čez 30 min zbudi. Smo se navadili. Saj bo. Po eni strani mam pa raje bolj radovednega otroka, kot pa da bi jo mola kr neki skos motivirat...
lp

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Aja, lahko nas pogledate na našem blogu http://druzinakveder.blogspot.com

PS:Se priporočamo za kak komentar.

tejči pravi ...

Nisem privoščljive sorte in ne vem zakaj mi je lažje, če ugotovim, da nisem sama s tako živim otrokom. Imaš prav, res je tako bolje, bomo vsi preživeli, samo malo bolj potrpet bo treba. Obiskat vas pa zagotovo pridemo.

Anonimni pravi ...

This site is really cool! I found here alot of information that I was looking for. I am really happy to be a part of This site!

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček