Strani

sobota, 2. februar 2008

7 mesecev


Najin sonček je z nama že kar zajeten del leta. Pa je prav, da se vsaj spomnimo, če že ne praznujemo. Jaz pravim, da ima vsak mesec rojstni dan, vse dokler ne dopolni enega leta. Potem pa res le še enkrat na leto.
Sem si sposodila od nekega blogerja slikico, ker mi je tako všeč. Upam, da me ne obsodijo kraje.
Še nekaj statističnih podatkov (sva se res namučila preden sva jo kolikor toliko izmerila in stehtala):
teža - 8160 g
velikost - 70 cm
Zobki - so pa že štirje - dva dni nazaj je namreč pokukala ven tudi leva zgornja enkica.


In še nekaj današnjih fotk



Pa še nekaj ne smem pozabit napisat. Larisa je danes prvič spala do pol pete zjutraj ne da bi se vmes kaj zbudila. In potem je po dojenju spala še do 7:15. Ker nisem vajena sem sprva mislila, da je ura okoli polnoči in sem jo najprej hotela samo pomiriti. Ko pa sem spoznala, da je že pozna jutranja ura sem jo seveda takoj nahranila. Saj ne morem verjeti kako pridna je bila. Je pa res pasalo, se malo naspati.
Tako, naš sonček je skopan, glavico smo oprali, sfenali, zdaj smo pa pripravljeni na 100ml mleka. Potem pa spat.


V ponedeljek pa šibamo v Ljubljano na Pediatrično kliniko na ultrazvok srčka. Stiskajte pesti, da bi bilo vse dobro.

Ni komentarjev:

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček