Strani

ponedeljek, 28. januar 2008

Zobki rastejo

Danes sem odkrila čisto novi zobek, desno enkico zgoraj. Leva pa bo tudi vsak čas zunaj, enkrat v naslednjih dneh. Pa smo kljub temu spali zelo dobro, še najbolje doslej. Zvečer je celo zaspala v svoji posteljici in ne na rokah. Prebrala sem ji pravljico Zlata ptica, nato povedala še Sneguljčico, pa še vedno ni hotela spati. Bila pa je zelo dobre volje. Potem je bil pri njej še Robi nekaj minut in je zaspal najprej on, nato pa še Larisa. To je potrebno res zapisati, ker brez joka sama še nikoli ni zaspala. Ko bi le tako bilo tudi v prihodnje.

Še nekaj naših foto utrinkov:

Kako je lepo spati v vozičku, zavita v toplo vrečo.

Srbijo me dlesni.

Hočete dudo? Jaz je nočem.

Ena najljubših iger z očkom.

2 komentarja:

moji zlati zakladi pravi ...

Kaaaak je lepa malečka... Sladka mala..

Anonimni pravi ...

An interesting discussion is definitely worth comment. I do think that you need to
publish more on this subject matter, it may not be a taboo
matter but usually people do not talk about these issues.
To the next! All the best!!

My page ford ranger

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček