Strani

ponedeljek, 21. januar 2008

Spet me je leto prehitelo



Danes pomivam posodo in zagledam na polici kjer imam kozarce, kozarec, ki sem ga lani dobila za rojstni dan, s tako veliko trojko in rožico. In se spomnim, pa ja, danes sem spet za leto starejša. Saj ne, da bi čisto pozabila. Darila sem že za vikend dobila, tako da so me vsi pridno opomnili, da spet obračam številko. Ampak danes sem se pa res spomnila šele popoldan. In odkar imam spredaj trojko nisem več tako vesela. Kot otrok komaj čakaš kdaj boš odrasel, ko pa si končno odrasel bi pa bilo lepo čas malo zaustaviti. Saj vem da sem vsak dan starejša in da se enako obračajo dnevi tudi drugim. Ampak odkar imamo Lariso hitim po avtocesti z nedovoljeno hitrostjo. Pač tako v življenju je, ko ti je najlepše čas najhitreje mineva.
Sem si pa nekaj lepega zaželela, pravzaprav tri želje - kako sem zahtevna - pa bomo videli če si jih bom v naslednjih mesecih izpolnila.

4 komentarji:

Evy pravi ...

Malo z zamudo ampak iskreno: VSE NAJBOLJŠE ZA ROJSTNI DAN! ;)

Vesna pravi ...

Joj, čeprav šele danes...

Naj se ti izpolnijo te tri želje, pa še kakšna za povrh.

Vse najboljše.

Freycha pravi ...

Vse najboljše!! :D

tejči pravi ...

Hvala vsem.

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček