Strani

sobota, 5. januar 2008

Laringitis




Larisa je zbolela malo pred božičem. Ponoči je začela jokati in nikakor je nisem mogla pomiriti. Kmalu sem ugotovila, da ima tudi vročino. In potem je začela jokati s tako čudnim glasom, da sem se ustrašila. Ko je vdihnila zrak je kar hropela.
Ob 6 uri sva jo peljala k dežurnemu. Zdravnica me je seveda najprej opozorila, da sem naredila napako, ker sem jo takoj pripeljala. Vročino naj bi zbila sama doma.
Ker sem vztrajala, da res nekaj ni v redu z njo, mi je napisala napotnico za pediatrijo. Tam so jo pregledali in ugotovili, da tudi vročine nima več in da je načeloma vse v redu z njo, saj je bila dobre volje in se je celo smejala. Ko sem dopovedala pediatrinji, da ima zelo čuden glas ko joče, smo jo obrnili na trebuh in čez nekaj časa ji ta položaj res ni več ustrezal, začela je jokati. Končno je pediatrinja ugotovila, da ima laringitis, vnetje glasilk. Pri tako malem otroku je pri tem nevarnost zadušitve zelo velika.Takoj je dobila injekcijo in inhalacijo. Zatem smo lahko odšli domov z navodili, naj ji na vsakih nekaj ur v kopalnici naredimo veliko pare, ki jo naj okoli deset minut vdihava. Če bi se stanje po 12 urah poslabšalo, bi se morale vrniti in ostati v bolnici. Na srečo so parne inhalacije pomagale in v dveh tednih se je stanje izboljšalo.
In kako se je nalezla laringitisa, ki je virusno obolenje? Dan prej smo res bili v trgovini, ampak le za kratek čas. Bojda je bilo to krivo, ker otroka do dvanajst mesecev naj ne bi vozili v trgovino, kjer je polno bakterij in virusov.
Kaj sem sploh misila, ko sem tako malega otroka peljala s seboj v trgovino! Kako slaba mama! (To sem seveda razbrala v tonu govora.)
Ali bi jo morala pustiti doma samo?
Res ne zagovarjam tistih mamic, ki jih vidim po trgovskih centrih, kjer se sprehajajo, sedijo ob kavici in mislijo, da preživljajo z otrokom lepe trenutke. Vendar pa po nujne stvari in hrano moraš iti. Saj se življenje zaradi otroka ne more ustaviti in svojih obveznosti ne morem naprtiti drugim.
Kakorkoli, jaz sem bila kriva, da je zbolela. Ljub temu pa ne morem mimo misli, da ponavadi ravno tisti otroci, ki resnično preživijo veliko časa prav v trgovskih centrih redko zbolijo, ali drugače povedano, bolj kot je staršem vseeno in bolj kot so neozaveščeni, manj bolane otroke imajo.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Mi svojega ne peljemo po trgovskih centrih,ampak na sprehod na svež zrak in v vrtec pa je sinoč, kar naenkrat začel kašljat težko dihat težko dihanje se je pa stopnjevalo da je že hlastal po zraku, diagnoza laringitis...tako da ne vzemi si k srcu vsega, kar slišiš!Meni so rekli da ga imam v vato ovitega pa da zato ni odporen tako da nikoli ni prav...Srečno!

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček