Strani

četrtek, 7. februar 2008

Spet zobki, zdaj jih ima že šest


Včeraj sem opazila, da sta zunaj tudi že obe zgornji dvojkici. Zato pa je zadnje tri dni tečna. Kar naprej joka. Pri dojenju ji pa ne morem dopovedat, naj neha grizti bradavice. Tako zelo ugrizne, da kar zakričim, potem me nekaj časa začudeno gleda ali pa se reži, nato pa grize naprej, dokler ne naredim temu konec in ji dam flaško. Ne vem kako ji naj dopovem, da bi nehala. V skrajnem primeru bom jaz obupala in nehala dojit. Ker kljub temu, da sem se namučila za dojenje in vztrajala, mi pa pogrizenih bradavic in bolečin res ni treba prenašat. Vse ima svoje meje. Sem naredila vse, da bi se dojile, marsikatera bi že prvi teden odnehala, tole je pa res preveč, če se ne bo umirila. Pa tudi mleka je začelo primanjkovati. Saj ne da bi ga bilo kdaj dovolj, ampak zadnji teden je še ta količina razpolovljena.


Tukajle se pa prav lepo vidijo zobki če kliknete na sliko, da se poveča. Pa njena tečnoba :)

1 komentar:

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček