Strani

ponedeljek, 18. februar 2008

Avtosedež

Kakšni dve leti nazaj še vedela nisem kaj avtosedež je. No, vedela sem že, pač, sedež za v avto, da otroci v njem sedijo. To je vse.
In ko sem kupovala prvi sedež za našo sončico se je začelo. Najprej sem ugotovila, da se prvemu sedežu reče jajčka. Ko sem to pogruntala sem brskala po netu in ugotovila, da ni vsak sedež dober. Krasno, kaj pa zdaj? Za našo Lariso je seveda potrebno vse najboljše kar se tiče varnosti. Če bi se ji v avtu kaj zgodilo zaradi moje malomarnosti si ne bi nikoli odpustila. In tako sva kupila Maxi Cosi jajčko, ki se je na testih odrezala najbolje. Zdaj jo počasi prerašča.
Spet sem malo pobrskala po testih in ugotovila, da so najbolje ocenjeni sedeži druge skupine znamke Kiddy. Tudi cena je zelo zmerna. Na prvi pogled spet zelo lahka odločitev. Pa se lepo odpravimo vsi skupaj v trgovino in posedemo Lariso v sedež, da vidimo ali bo sploh hotela sedeti noter. Nakar ugotovimo, da se sedež montira v avto kar čez mizico oz. čez otroka, sam sedež pa se v avto sploh ne pripne posebej. OK, že to mi je bilo malo čudno. Pet točkovnega pasa seveda ni imela, ker je bojda mizica bolj varna (porazdeli sile, da so vratna vretenca pri trku manj obremenjena), kar je vse v redu. Ampak moja mala je bila že zdaj notri vsa stisnjena, kaj bo ko bo malo zrasla? Nazadnje me je odvrnilo od nakupa še dejstvo, da sploh ni imel klasične nastavitve naklona za spanje npr, z gumbkom, ampak si lahko naklon spremenil samo če si avtosedež vzel ven iz avta, zadaj odprl eno ogrodje in ga postavil nazaj. Dobro, lahek je in to ni problem naredit, ampak moja mala zaspi šele potem ko se že vozimo nekaj časa. Kaj naj bi potem ustavila avto in storila vse opisano, ko dete spi. Zelo čudno. Tako da sva si "v luftu" premislila in so prišli v poštev tudi drugi avtosedeži na lestvici kreš testov.
Ko sem že mislila da MaxiCosi-ja ne bomo več imeli, smo spet pristali pri njem. Atiju je bil najbolj všečen, Larisi tudi, mami se je pa hočeš nočeš morala strinjati. Sicer se nam je pa zdel še najbolj uporaben in varen glede na ceno. Upamo pa, da nikoli ne bo doživel prave preizkušnje v nesreči.

3 komentarji:

Češnca pravi ...

Tudi mi razmišljamo o Kiddy-ju. Mi je pa tvoj zapis dal misliti... Bomo še malo študirali in na koncu tudi mi pristali na Maxi-cosi sedežih. Hvala! ;O)

Anonimni pravi ...

Pozdravljena! Tudi mi imamo težave pri izbiri avtosedeža. Glede na to, da nisem bila zadovoljna z materialom na lupinici Maxi-cosi, se nagibamo k nakupu sedeža Romer.

tejči pravi ...

Romer se tudi meni zdi super, pa je pri nas proračun premajhen. Bi ga pa drugače zagotovo izbrala.

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček