Strani

četrtek, 7. oktober 2010

Viroza in prvič bolan k zdravniku

Trenutno Majčija nekaj kuha. Včeraj je imel kar krepko čez 38 vročine, danes pa že zgodaj zjutraj vsaj 39. Mu niti nisem takoj merila, je dobil najprej sirup proti vročini, ker je bil zelo rdeč in jokav. Šele čez pol ure sem mu potem namerila dobrih 38, ko je sirup že prijel.
In sem se potem kar na hitro odločila, da ga peljem k zdravniku, ker že tri tedne smrka in kašlja in me je tale kašelj malo skrbel. Smrkanje je pravzaprav zdaj že boljše.
Skratka na hitro smo se oblekli, se odpeljali do vrtca, kjer je Larisa grozno jokala. Prav na silo jo je morala vzgojiteljica odtrgati od mene, ker nisem imela časa jo potolažiti. (Uh, to me bo še preganjalo ponoči!) Malo sem jo že stisnila k sebi in poskusila potolažiti, pa je začela samo še bolj jokati, revica. Ne vem kaj se zadnje čase dogaja z njo, da noče več v vrtec...
 In začuda sva bila z MajEnejem že pet čez sedmo v ordinaciji. Pljučka so OK, ušeska tudi, tako da je verjetno vrtčevska viroza (glede na to, da sem kasneje izvedela od vzgojiteljice, da sta tudi že dva druga bolna od začetka tedna). Hitro se je še polulal v vrečico, potem je dobil še pikico v prstek in dal kri. Brez da bi trznil, pravzaprav mu je bilo zelo zanimivo.
Kako je ta otrok neverjetno priden. Res je tako zlat in zelo, zelo rad se stiska, cartla in se smeji.

Ni komentarjev:

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček