Strani

sobota, 2. oktober 2010

Rahel biskvit za torto

Zelo rada preizkušam čisto nove jedi, ki jih še nikoli nisem jedla, ker se hitro naveličam določene hrane. Ker nimam fotospomina si kakšen dober recept zapišem na tiste majhne post-it listke. In če je stvar res dobra si kdaj zaželiš, da bi jo še jedel, vmes pa jaz ta listek seveda izgubim. Preden mi je kliknilo, da si lahko v blog zapišem tudi kaj "dobrega" sem izgubila že morje receptov.
Tukaj je povezava do nekaj res odličnih in rahlih receptov za biskvit:
temni biskvit
svetli biskvit za sadno torto
svetli biskvit
Še povezava do dobre kreme, ki ji potem lahko dodajamo okuse po svoji želji:
bavarska krema

Moja verzija za čokoladno torto:
Po receptu za temni biskvit spečemo biskvit. Jaz samo odmerim tri žlice manj moke, kolikor dodam kakava v prahu. Biskvit potem dvakrat prerežem in navlažim z 2dcl tekočine (1/3 malibu, 2/3 mleka).
Kremo naredim po receptu za bavarsko kremo, samo da dam 6 jajc in dvojno količino mleka in malo malibuja. Ko je krema skuhana, vanjo zamešam še 200g stopljene temne (70%) čokolade. In na koncu v delno ohlajeno seveda še 4dcl stepene sladke smetane. S toliko kreme pride tortni model do vrha poln. Vse to je najbolje narediti zvečer, da se čez noč dobro strdi v hladilniku, zjutraj pa okrasimo po želji.
Tale torta je res dobra, pa drugače nimam preveč rada čokoladne torte.

Ni komentarjev:

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček