Strani

sreda, 27. oktober 2010

Kašelj

In še en nasvet za tiste, ki tega morda še ne vedo, pa bi jim prišlo prav. Namreč kako pregnati kašelj ponoči. Za podnevi je metoda neuporabna predvsem zaradi fizičnega vidika, ponoči pa je prav blagodejna.
Metodo sicer dobro poznajo naše babice in mame, jaz pa sem jo ponovno odkrila šele pred kratkim, ko sem obupala nad vsemi sirupi.
Topla obloga, ki jo položimo na prsi, ko se pojavi kašelj res dela čudeže. Jaz sem v ta namen prav za otroka kupila najmanjšo gel oblogo v lekarni (hot&cold), da jo lahko spravim pod pižamo. Najprej jo položim v vrelo vodo za par minutk, nato zavijem v tanko krpo in vtaknem pod pižamo. Garantiram, da bo kašelj dobesedno v minuti minil in spali boste vso noč. To se nanaša predvsem na tisti dražeči kašelj, ki vas zbudi sredi noči, pa tudi pri kakšnem izkašljevanju, ko je več sluzi bo dobro delo.

Ni komentarjev:

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček