Strani

nedelja, 4. maj 2008

Usodni korak

Sem vam dala mislit? Ne, ne, midva sva še po starem, mojemu dragemu še nikoli kaj takega ni padlo na pamet. Je pa nekomu iz Maribora, pojma nimam komu. Včeraj zvečer sem namreč šivala hlače in čisto slučajno ujela z enim ušesom poročila s TV-ja. Na kratko, neka javna oseba se je bojda končno odločila za usodni korak. Človek se mi je v trenutku zasmilil. Pa ne zato ker se bo poročil, kot sem razbrala iz novinarske prispodobe, ampak zato ker so ta korak že na začetku označili kot usoden.
S kakšnim razlogom pa je poroka usodna? Jaz si namreč usodni korak razlagam kot nekaj negativnega, celo morbidnega. Npr. usodni korak je naredil nekdo, ki je stopil na mino ali pa v prepad. Enačiti to s poroko je pa že višek sarkazma. Saj vem, to je pač slovenski izraz. Zanimivo, da drugi narodi na poroko ne gledajo tako zlovešče, pa verjamem, da se jih še precej več loči kot pri nas. Kako pa bi to dobesedno zvenelo v angleščini? Leathal step? Ha, ha.

2 komentarja:

MADeYa pravi ...

Tale "usodni" korak in "usodni" DA meni tud ne gresta. Prvo kot prvo je bila to zame odločitev in ne usoda. A ne pomeni nekaj usodnega smrtno? Mah folk je čuden, kaj češ:D

Freycha pravi ...

še bolj mi grejo na živce razne majice, kjer piše: game over itd....

ja porka motorka, ne se potem poročit, če tak misliš....

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček