Strani

četrtek, 2. avgust 2007

Dojenje


Takole se pa naša sončica doji. Žal še vedno samo delno. Mleka ni toliko, da bi lahko zadostila vsem njenim apetitom. Nekaj dni nazaj smo dajali samo 60ml dodatka (pojedla je okoli 130ml z mojim mlekom vred), zadnja dva dni pa zahteva že 90ml dodatka, nisem pa opazila, da bi jaz imela mleka kaj manj. Mislim, da se ji je samo povečal apetit. Pa saj tudi raste izjemno hitro. Vsako jutro se mi zdi večja. Košara za voziček bo verjetno dobra komaj do kakšnega tretjega meseca, prav tako avtosedež, ki naj bi oba veljala vsaj do devetega meseca. Njena teža je narasla tudi že na blizu 5000g, ne vem natančno, ker nimam otroške tehtnice.
Torej, dojenje. Včasih je prava muka, ker se odloči, da ima raje flaško. To je predvsem ob večerih. Se zgodi. da noče niti zagrabiti bradavico in trmasto vztraja, da velja samo steklenička. Takrat imam živce čisto na koncu, ampak tega otroka ne moreš v nič prisiliti. Že ima lastno trdno voljo.
Drugače pa kar zadovoljno takoj zagrabi bradavico, pogosto zraven zaspi in ne spije vsega. Iztiskanje pa ne gre. Tako se niti ne čudim, da nimam dovolj mleka. Kljub vsem mogočim ukrepom, naprimer pitje velikih količin čaja za dojenje. Jemala sem tudi tablete, ki so mi jih dali v porodnišnici za mleko, pa ni bilo nobenega efekta. Za nameček pa je takrat, ko sem zelo utrujena mleka še manj.
Sem se sprijaznila s situacijo, da se dojima samo delno. Vsekakor pa bom na tem vzrajala kolikor mogoče dolgo. Bolje malo mojega mleka kot nič.

1 komentar:

Freycha pravi ...

jaz tudi še vedno za vajudve držim pesti, da bo steklo... če pa ne bo, pa se tudi ne sekiraj, ogromno otrok je čisto normalno zastlo gor ob adaptiranem mleku!

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček