Strani

četrtek, 2. avgust 2007

Babici in ostalo sorodstvo


Naša sončica ima dve babici, pa nobenega živečega dedka. No, vendarle bo imela enega dedka, ne sicer čisto pravega, krvnega, pa vseeno dedka, če mu bo le prav tako.
Poleg tega ima srečnica tudi eno prababico, enega strička in eno tetico. Pa še eno prisrčno sestrično in enega čudovitega bratranca, oba samo nekaj let starejša.
Moja mami pride našo sončico vsak dan pogledat, ker pač živi pod nami in ima ta privilegij, da lahko pride kadar hoče. Robijeva mami in njena družina pa je za to prikrajšana. Sicer so jo videli, na obisk pa še niso uspeli priti. Sva jo najprej sama odpeljala na kratek obisk, kjer je dobila veliko predrago darilo v obliki bonov (nekaj smo že pokoristili, nekaj pa še bomo) in prelep album Moj otrok.
Kaj je lepšega, kot videti veselje babic, ko občudujeta najino deklico.
Ko se bo babica, Robijeva mami, vrnila z morja, bodo pa zagotovo vsi skupaj prišli še k nam, da vidijo kako je zrasla.
Se moram vsem še enkrat zahvaliti za darilo, prav tako moji mami, od katere je Larisa dobila krasen album za fotografije in prav tako precejšen denarni zalogaj.
Vendar pa si Larisa želi predvsem, da bi jo imeli vsi radi in komaj čaka vašega obiska.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Tudi pri nas je približno enako...njeni starši so blizu,tako da nono in nona našo Nežo vidita včasih tudi dvakrat na teden...moja dva starša sta pa precej oddaljena - sta jo pa že uspela videti dvakrat - enkrat na hitro v porodnišnici,drugič pa prejšnji teden,ko sta bila pri nas na Obali...in sta se kar topila,ko sta gledala našo dojenčico...tudi ona dva sta pretiravala z darili...tudi mi smo dobili knjgico Moj otrok...luštna zadeva in mi jo že pišemo :-)

Anonimni pravi ...

yep... mi imamo isti "problem" od Petra starši so 5. minut stran z avtom, mojedva pa 120km....... Ampak se jima pozna, da sta v penziji in da ju je prva vnukica čisto zdrmala in sta bila že kar pakrat pri nama na obisku..... Pa meni vseeno premalo. Mama je kljub vsemu mama....

Vesna pravi ...

No ja... moji starši živijo pod nama in so skoraj preveč pri nama ali pa mi pri njih. Njegovi starši pa so 50 km stran. enkrat so prišli v porodnišnico, pa enkrat na obisk.

Z darili se pa nobeden ni obremenjeval, še najmanj pa mi.

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček