Strani

četrtek, 2. avgust 2007

Danes je Larisa stara že en mesec






Ja, že ves mesec se cartamo, lulamo, kakamo, pijemo mleko, jokamo in majčkeno spimo.
Pravzaprav sem se zamislila, kako sem še kakšen mesec in pol nazaj na Ringaraji čvekala in komaj čakala, da pride Larisa. Nosečnost se mi je že vlekla, danes pa je Larisa stara že en mesec. Kako hitro mine, po drugi strani pa so se dnevi v porodnišnici zdeli neskončno dolgi.

Še komentar na fotografije:
prva fotografija je za mojo dušo
druga in tretja sta posneti danes zjutraj: tako se je Larisa danes vsa skuštrana zbujala
četrta in peta fotografija pa prikazujeta Larisino veselje, zelo rada se namreč previja, ker ve da potem sledi hranjenje.

1 komentar:

Freycha pravi ...

čestitke Larisi za 1. mesec!! Sem tudi jaz ravno danes pisala o tem, kako gre hitro.... kar prehitro. Trikrat se bomo obrnili naokoli, pa bodo naši sončki že čebljali, se postavljali na nogice, me pa bomo odštevale dneve do ponovnega odhoda v službo.... brrrr me kar zmrazi!
BTW sem danes preverila, midva sva delala test nosečnosti samo en dan za vama, torej 3.11. Madonca, smo si kar malo podobni. Edino Dita nima toliko las, kot Larisa hehehe

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček