Strani

četrtek, 28. junij 2007

Še nekaj dni





Pravzaprav imava še 12 dni do PDP-ja. Naša mala sončica in jaz. No, sončica ni tako mala, je kar velikanka. Tako so rekli na ultrazvoku, saj je v 35 tednu bila težka že 2700g, vsak teden pa naj bi pridobila še 250g. Torej bi morala zdaj, v 39 tednu imeti že približno 1000g več. Če bo tako, potem bo naša Larisa res prava korenjakinja. V nasprotju z mano, njeno mamico. Jaz sem se rodila težka 2800g.
Imele sva tudi že dva CTG-ja. Vsak torek. Tudi naslednji torek naju čaka CTG, takrat bo Larisa stara točno 39 tednov in bo še samo 7 dni do poroda.

V nasprotju s tem, da naša Larisa lepo napreduje in raste, pa njena sobica še vedno ni urejena. Pravzaprav še ni ničesar, ne sten, ne stropa ali strešnega okna in tal. Pa tako lepo sva se zmenila z njenim očkom, da bo do rojstva vse urejeno. Žal je tako naneslo, da je tudi pri nas denar vsega vladar. Nekako so vsa sredstva pošla. Oprema za dojenčke je absurdno draga. In kaj vse je potrebno imeti! Voziček in avtosedež, košarico, posteljico, jogi, posteljnino,cel kup kozmetičnih pripomočkov, plenice in majcena oblačilca pa še marsikaj. In le najboljše je dobro za našo Lariso. Kaj bo, ko bomo potem ugotovili, da nekatere stvari mogoče niti niso uporabne, še ne vem. Dejstvo je, da je denarja zmanjkalo.
Tako ima naša sončica urejen kotiček v spalnici, ki sva jo nekako uspela urediti na novo.
Slika trebuščka je bila narejena 21.06.2007 in je stara ravno en teden.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ne se sekirat, če sobica še ni urejena; mala Larisa jo še lep čas ne bo potrebovala. Mesto dojenčka je nedvomno ob starših, beri v spalnici,..no, vsaj jaz tako mislim. Moja sončica je stara dobro leto dni in meni se ne zdi nič lepšega kot ponoči slišati ob sebi dihanje ljubljenih; naše malčice, mojega ljubega in seveda, tudi našega kužka,...

Anonimni pravi ...

Ammmm....se meni samo zdi trebuh izjemno velik??? Joj, se kar bojim nosečnosti :-)

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

Larisa, najin prvi sonček

Maj Enej, najin drugi sonček